Svi već znamo da se modni brendovi u svojim reklamnim kampanjama naveliko služe čarima Photoshopa kako bi se potencijalnim kupcima prikazali u što atraktivnijem svjetlu.
No, posljednja katastrofa u Photoshopu koja je osvanula na novom Guccijevom plakatu ponovno nameće pitanje kako je moguće da tako veliki modni gigant napravi ovakvu pogrešku?
Sigurni smo da plakat prije odlaska u tisak pregleda najmanje deset ljudi. Zar nitko od njih nije skužio da manekenka na plakatu ima noge koje ni približno nisu proporcionalne s ostatkom tijela, a ni jedna s drugom?
Na spornoj reklami model pozira u ružičastom sakou, košulji i hlačama jednake boje, a jedna joj je noga gotovo upola tanja od druge i obje čudno vire ispod torbe zmijskog uzorka.
Naravno da su ovu vijest objavili svi eminentni svjetski mediji, pa je Gucci dobio negativnu reklamu. Možda ih to potakne da u budućnosti što manje eksperimentiraju s prepravljanjem ideala ljepote.
Sigurni smo da plakat prije odlaska u tisak pregleda najmanje deset ljudi. Zar nitko od njih nije skužio da manekenka na plakatu ima noge koje ni približno nisu proporcionalne s ostatkom tijela, a ni jedna s drugom?
Na spornoj reklami model pozira u ružičastom sakou, košulji i hlačama jednake boje, a jedna joj je noga gotovo upola tanja od druge i obje čudno vire ispod torbe zmijskog uzorka.
Naravno da su ovu vijest objavili svi eminentni svjetski mediji, pa je Gucci dobio negativnu reklamu. Možda ih to potakne da u budućnosti što manje eksperimentiraju s prepravljanjem ideala ljepote.
Izvor: magazin.net
No comments:
Post a Comment