Monday, January 21, 2013

Giorgio Armani usamljen radi mode

Poznati modni dizajner, Giorgio Armani, otkrio je da je tijekom života sve podređivao modi, te da je zbog toga uglavnom bio sam.

Iako uživa u veoma uspješnoj profesionalnoj karijeri, Giorgio Armani priznaje da je veoma usamljen u privatnom životu, jer se zbog posla odrekao svega.

"Sve sam žrtvovao zbog mode!", izjavio je dizajner za njemačko izdanje časopisa ELLE, te dodao: "Neki misle da sam prezauzet da bih se vidio s njima. Međutim, ja navečer sjedim kod kuće s moje dvije mačke i gledam TV, jer me nitko me ne zove.“

Dizajner, koji se nalazi na čelu jedne od najprofitabilnijih modnih kuća u Italiji, podijelio je svoje mišljenje i o ženskoj modi: "Žene su danas podigle svoj ugled u svijetu. Više ne moraju nositi muška odjela kako bi ih shvatili ozbiljno, ali ženama je i dalje potrebna moda da bi se dobro osjećale!"

Izvor: lacouture

No comments:

Post a Comment